změna ikony dle stavu entity

Lovelace a Dashboady
milanb
Nováček na fóru
Nováček na fóru
Příspěvky: 4
Registrován: 17. únor 2024, 20:16
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: změna ikony dle stavu entity

Příspěvek od milanb »

A co teda použít tu type: custom:mushroom-template-card ?
Ovládá to entitu a ikona se dá "vypočítat" přes if...

Lubos77
Dárce - Donátor
Dárce - Donátor
Příspěvky: 150
Registrován: 09. leden 2023, 22:41
Bydliště: Lázně Bělohrad
Dal poděkování: 17 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: změna ikony dle stavu entity

Příspěvek od Lubos77 »

milanb píše: 01. březen 2024, 08:06 A co teda použít tu type: custom:mushroom-template-card ?
Ovládá to entitu a ikona se dá "vypočítat" přes if...
Mohl by jsi vložit konkrétní příklad? Méně zdatným (mně) to hodně pomůže.
Oficiální sada Raspberry Pi 4B, Case Argon ONE V2, RAM 8 GB, rozšiřující deska Argon ONE M.2, SSD 120 GB.

milanb
Nováček na fóru
Nováček na fóru
Příspěvky: 4
Registrován: 17. únor 2024, 20:16
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: změna ikony dle stavu entity

Příspěvek od milanb »

Jasný, třeba nějak takto...
Zkusil jsem si to na světle, abych to mohl ovládat a ověřit, že to funguje. Ta entita s a bez "_2" je tam, že jde pro ovládání a ikonu použít jinou entitu.
Budu rád, jestli to pomůže :-)

Kód: Vybrat vše

type: custom:mushroom-template-card
entity: light.zachod
primary: |
  {% if is_state("light.zachod_2", "on") %}
   Zapnuto
  {% else %}
   Vypnuto
  {% endif %}
secondary: Světlo záchod
icon: |
  {% if is_state("light.zachod_2", "on") %}
   mdi:lightbulb-on
  {% else %}
   mdi:lightbulb
  {% endif %}
icon_color: |
  {% if is_state("light.zachod_2", "on") %}
   orange
  {% else %}
   grey
  {% endif %}

Odpovědět

Zpět na „Vzhled“